27 Ekim 2012 Cumartesi

Canları Cehenneme

Canı cehenneme bu yolsuz gecelerin,
Sütü kokmuş sütçünün,
Ekmeği bayatlamış bakkalın,
Eti kurtlanmış kasabın.
Canı cehenneme.
Hırsızların umudunu verin bana,
Gece olduğu vakit, herkesin sahte uykusunu çalan hırsızların.
Yaşadıkları heyecandaki dudak kurumasını verin bana,
Uzun atlamalarda birinci olan kalplerini takın.
Canı cehenneme gündüzün.
Gerek bu gece,
Gereksiz insanların uyuması vakit sessizlikte.
Düşünmeden dalınan uykuluları,
Yeni doğan erkek bebeler becersin,
Uyandığında yanındakini öpmeyene,
Yeni doğan kız bebeler tükürsün.
Canı cehenneme varlıkların yokluğuna bel bağlayanların.
Kırmızı kuşakta gururlanan adamı getirin bana,
Ben kıracağım onun boynunu tekmelerimle,
Düğününde oynama diyen kaynanayı getirin bana,
Elektrikli sandalyeye oturtacağım onu.
Üstü kirlenmiş çocuklar,
Kapı kapı dolaştıklarında onları kovan dedeyi bulun bana,
Kapı dışarı edeceğim onu.
Canı cehenneme gündüzü gece sananlara.
Tespih çeken sahte Allahçıları getirin bana,
Namaz sonrası karı kız kovalayan uçkurlu beyinler,
Tırtıklı duvarlarda soluklandırmalı sizlerin nefeslerini.
Canı cehenneme, cehenneme inanan kafir beyinlerin.
En son heveslerini uykusuz gecelerde bulanları getirin bana
Birer kadeh viski ikram edeceğim,
Canlarının cehennemi öncesi.

Burcu Karşı